Låååång paus :)

Jag har haft en otroligt lååååång paus från bloggen.. Det har hänt mer än man kan drömma om i mitt liv sedan jag bloggade sist.

Vart ska man börja??
Vi får ta lite i taget... Man kan säga att jag startat ett helt nytt liv. Mitt hus är sålt. Vilket var en stor sorg men ändå nödvändigt.. Bor nu mer i lägenhet, men letar hus igen =)

Som ni vet kämpar jag för att få en kropp jag är nöjd med.. Lyckade gå ner 30kg å nu ska dem sista 20 oxå bort..
Förra veckan inledde jag min diet.. Sitter just nu med mellis, proteindrink, minchoklad från MMsport..
Smakar helt ok..

Jag kände mig lite svag i musklerna förra veckan. Blir nog bättre nu när jag kommit in i den nya maten som inte innehåller nått socker (inte ens fruktsocker) lite kolhydrater och  mycket protein.. Här ska brännas fläsk=)

Träning blir det 5 dagar i veckan, härligt att jag känner att jag är på g igen efter skador o sjukdommar, nu kan inget stoppa mig..

Har kvar mitt
förtetag.. Har precis tagit in RevitaLash, ögonfransnäringen.. Den är sååå bra, har ni testat??
Jag har alltid haft korta, raka, tunna och fula fransar. Nu 3,5 vecka med RevitaLash =)


Skulle ju tagit en bild innan, men gjorde ine det, trodde aldrig att det skulle hända så mycket.. Jag har ca 6 veckor kvar. Ska bli kul å se hur det ser ut då=)
RevitaLash kostar 1295kr i butik hos mig får du den för 995kr Skynda fynda. beställ på min mail: [email protected]

Nej nu måste jag jobba lite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback